T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
GÜMÜŞHANE / MERKEZ - Gümüşhane Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği İmam Hatip Ortaokulu

Etiket Sonuçları: ETKİNLİK

May

6. VE 7.SINIFLAR ARASI VOLEYBOL TURNUVASI YAPILDI. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİMİZ EKREM AYDIN'IN ORGANİZE ETTİĞİ TURNUVADA 6.SINIF İLE 7.SINIFIN KARŞILAŞMASINDA 6.SINIF GALİP GELDİ.

Nis

OKULUMUZ GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMENİ YAVUZ BALABAN 5,6,7, VE 8.SINIFLARA EBRU ÇALIŞMASI ETKİNLİĞİ YAPTIRDI. EBRU TEKNİĞİ HAKKINDA ÖĞRENCİLERE BİLGİ VEREN ÖĞRETMENİMİZ DAHA SONRA EBRU TEKNİĞİNİ UYGULAMALI OLARAK ÖĞRENCİLERE YAPTIRDI. ÇALIŞMALAR SONUCUNDA ÖĞRENCİLERİMİZİN ORTAYA KOYDUĞU ÜRÜNLER SERGİLENDİ.  

ÖĞRETMENİMİZ YAVUZ BALABAN'A YAPMIŞ OLDUĞU BU ÖZGÜN ÇALIŞMADAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUZ.

Nis

RAMAZAN AYININ MANEVİ ATMOSFERİNİN YAŞANDIĞI BU AYDA OKULUMUZ İDARECİ VE ÖĞRETMENLERİ İFTAR YEMEĞİNDE BİR ARAYA GELDİ. 

Mrt

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ KAPSAMINDA OKULUMUZDA MART AYINDA YAPILAN ÇALIŞMALAR TAMAMLANDI. TÜRKÇE ÖĞRETMENİMİZ SELMA SOMOĞLU TARAFINDAN YÜRÜTÜLEN PROJEDE MART AYI RAPORU HAZIRLANDI.

Projenin Amacı:

Dilimizin Zenginlikleri Projesi, ortaokul öğrencilerine Türk kültürüne yönelik içeriklerle temas etme fırsatı sunarak kültürel ve dil bilincini geliştirmeyi hedeflemektedir. Mart ayı içerisinde öğrencilere Türk kültürünü tanıtmak amacıyla çeşitli içerikler hazırlanmış ve kullanılmıştır.

Mart Ayı Faaliyetleri:

Hedef:

·         Mesnevi’den hikayeler okuyarak öğrencilerin kelime hazinelerini ve dil becerilerini geliştirmek

·         Okuduğunu anlama ve yorumlama becerilerini pekiştirmek

·         Ahlaki değerleri ve erdemleri kazandırmak

Etkinlikler:

8.1. Anlamını Bul Etkinliği:

·         Tüm sınıflarda “Anlamını Bul” etkinliği gerçekleştirildi.

·         Mesnevi’den seçilen kelimeler ve anlamları öğrencilere sunuldu.

·         Öğrencilerden kelimeleri doğru anlamlarıyla eşleştirmeleri istendi.

8.2. Kelime Türetme Etkinliği:

·         Tüm sınıflarda “Kelime Türetme” etkinliği yapıldı.

·         Mesnevi’den seçilen kelimeler ve kökleri öğrencilere sunuldu.

·         Öğrencilerden bu kelimelerden yeni kelimeler türetmeleri istendi.

8.3. Kare Bulmaca Etkinliği:

·         Tüm sınıflarda “Kare Bulmaca” etkinliği gerçekleştirildi.

·         Mesnevi’den seçilen kelimelerle kare bulmaca hazırlandı.

·         Öğrencilerden bulmacayı çözmeleri istendi.

8.4. Öykü Kartları Hazırlama ve Anlatım Etkinliği:

·         Hikayeler için öykü kartları hazırlandı.

·         Hazırlanan kartlarla hikayelerin anlatımı gerçekleştirildi.

·         Anlatım sırasında görseller ve figürler kelimelerin anlamlarını pekiştirmek için kullanıldı.

Değerlendirme:

·         Etkinlikler sonucunda öğrencilerin okuduğunu anlama ve yorumlama becerilerinde gelişme gözlemlendi.

·         Kelime hazinelerinde ve dil becerilerinde de önemli bir ilerleme kaydettiler.

·         Mesnevi’den hikayeler öğrencilere ahlaki değerler ve erdemler kazandırdı.

Sonuç:

·         Mart ayı Dilimizin Zenginlikleri Projesi çalışmaları öğrenciler için oldukça faydalı oldu.

·         Mesnevi’den hikayeler okuma ve kelime çalışmalarıyla öğrencilerin dil becerilerini geliştirmelerine katkıda bulunuldu.

·         Öğrenciler etkinliklere aktif bir şekilde katılarak keyifli vakit geçirdiler.

 

  

Mrt

18 MART ÇANAKKALE ŞEHİTLERİ HAFTASI NEDENİYLE OKULUMUZ KONFERANS SALONUNDA ANMA PROGRAMI İCRA EDİLDİ. OKULUMUZ ÖĞRETMENİ TUĞBA GÜRBÜZ'ÜN KOORDİNE ETTİĞİ PROGRAMDA ÇANAKKALE SAVAŞLARINDA YAPILAN MÜCADELELER VE ZAFERİN ELDE EDİLMESİNDE ROL OYNAYAN UNSURLAR ANLATILDI. OKUL KOROSUNUN SUNUMUNDAN SONRA SLAYT GÖSTERİSİ İLE PROGRAM TAMAMLANDI.

Mrt

İSTİKLAL MARŞI'MIZIN KABULÜNÜN YILDÖNÜMÜ NEDENİYLE OKULUMUZDA PROGRAM DÜZENLENDİ. MATEMATİK ÖĞRETMENİMİZ TUĞBA GÜRBÜZ'ÜN KOORDİNATÖRLÜĞÜNDE İCRA EDİLEN PROGRAMDA ÖĞRENCİLERİMİZİN İSTİKLAL MARŞI'MIZIN 10 KITASINI HEP BİRLİKTE COŞKUYLA EZBERE OKUMALARI BÜYÜK BEĞENİ TOPLADI.

Mrt

TÜRKÇE ÖĞRETMENİMİZ SELMA SOMOĞLU SENE BAŞINDAN BERİ HER HAFTA "BU HAFTANIN" ADLI PANO UYGULAMALARINA DEVAM EDİYOR. BU HAFTANIN PANOSUNU PAYLAŞIYORUZ.

Şbt

"DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ" KAPSAMINDA OKLUMUZDA YAPILAN ÇALIŞMALARIN ŞUBAT AYI RAPORU HAZIRLANDI.

ŞUBAT 2024 AYI RAPORU

"SÖZLÜK ÖZLÜKTÜR"

Etkinlik Özeti:

Deyimler ve Atasözleri Okumaları:

 

·         Tüm sınıflarda “Anlat Bakalım” etkinliği gerçekleştirildi. Öğrencilere çeşitli deyim ve atasözleri anlatılarak anlamları hakkında bilgi verildi ve örneklerle açıklandı.

·         Tüm sınıflarda “Drama ile Atasözü/Deyim Anlatma” etkinliği düzenlendi. Öğrenciler, kendilerine verilen atasözü veya deyimi dramatize ederek ifade ettiler.

·         Tüm sınıflarda “Atasözü/Deyim Resimleme” etkinliği yapıldı. Öğrenciler, öğrendikleri atasözleri veya deyimleri resimleyerek anlamlandırdılar.

 ETKİNLİK ÖZETİ

Öğrencilerin hazırladığı üç boyutlu deyimlerden ve atasözlerinden oluşan ürünler, okul sergisi için hazırlandı ve okulda sergilendi.

 

           

Genel Değerlendirme:

Şubat ayı boyunca gerçekleştirilen deyimler ve atasözleri okumaları etkinlikleri, öğrencilerin dil bilgisi ve kültürel mirasa yönelik farkındalıklarını artırmada etkili olmuştur. Özellikle öğrencilerin etkinliklere aktif katılımı ve ortaya çıkardıkları ürünlerin kalitesi, bu etkinliklerin başarısını göstermektedir. Deyimler ve atasözleri, dilimizin zenginliğini ve derinliğini yansıtan önemli unsurlardır ve öğrencilerimize bu değerleri tanıtmak ve öğretmek amacıyla yapılan bu etkinliklerin önemi büyüktür.

ETKİNLİKLER TÜRKÇE ÖĞRETMENİMİZ SELMA SOMOĞLU SORUMLULUĞUNDA GERÇEKLEŞTİRİLMİŞTİR.

ETKİNLİĞE AİT RESİMLER 

Şbt

OKULUMUZ 5-A SINIF REHBER ÖĞRETMENİMİZ TUĞBA GÜRBÜZ, "ARA TATİLDE ÖDEV YOK AMA GÖREV VAR" ÇALIŞMASI İLE ÖĞRENCİLERİNİN KİŞİSEL GELİŞİMLERİNE YÖNELİK ETKİNLİK DÜZENLEDİ.

MATEMATİK ÖĞRETMENİMİZ VE AYNI ZAMANDA 5-A SINIFI REHBER ÖĞRETMENİMİZ TUĞBA GÜRBÜZ, SINIFINA KARNE DAĞITIRKEN ARA TATİLDE ÖDEV OLMADIĞINI GÖREVLERİMİZ OLDUĞUNU SÖYLEDİ. 

BİRİNCİ GÖREVİNİZ, HAYVANLARI BESLEMEK,

İKİNCİ GÖREVİNİZ, BÜYÜKLERİMİZİ VE AKRABALARIMIZI ZİYARET ETMEK,

ÜÇÜNCÜ GÖREVİNİZ, BİR YEMEK TARİFİ VE YA PASTA TARİFİNİ YAPMAK,

DÖRDÜNCÜ GÖREVİNİZ, AİLENİZLE BİRLİKTE KİTAP OKUMAK,

BEŞİNCİ GÖREVİNİZ, UZAKTAKİ SEDİKLERİNİZE MEKTUP YAZMAK,

ALTINCI GÖREVİNİZ, EĞER AİLENİZLE BERABER BİR GEZİ YAPTIYSANIZ GEZİ İLE İLGİLİ İZLENİMLERİNİZİ REHBERLİK SAATİNDE ARKADAŞLARINIZLA PAYLAŞMANIZ.

TUĞBA ÖĞRETMENİMİZE BU ÖZGÜN ÇALIŞMASINDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUZ.

Ock

"ŞAİRLERİMİZİ VE YAZARLARIMI TANIYALIM" ETKİNLİĞİ KAPSAMINDA BU HAFTA DEDE KORKUT'U TANIYORUZ. DEDE KORKUT'UN ESERLERİNİN İNCELENDİĞİ VE ANLATILDIĞI ÇALIŞMAMIZDA DEDE KORKUT İLE İLGİLİ OKUL PANOSU DA OLUŞTURULDU.

Ock

TÜRKÇE ÖĞRETMENİMİZ SELMA SOMOĞLU SENE BAŞINDAN BERİ HER HAFTA "BU HAFTANIN" ADLI PANO UYGULAMALARINA DEVAM EDİYOR. BU HAFTANIN PANOSUNU PAYLAŞIYORUZ.

Ock

YAZARLARIMIZIN VE ŞAİRLERİMİZİN DAHA İYİ TANINMASI VE ANLAŞILMASI ADINA OKUL VE SINIF ETKİNLİKLERİMİZ DEVAM EDİYOR. BU KAPSAMDA OKUL KÜTÜPHANEMİZDEN, PLANLANAN ÇALIŞMAYA GÖRE KİTAP OKUYUP SINIF BAZINDA YAZARLARIMIZ VE ŞAİRLERİMİZ DEĞERLENDİRİLEREK SUNUM YAPILIYOR. BU ÇALIŞMAMIZ EĞİTİM ÖĞRETİM YILININ BAŞINDA TÜRKÇE ÖĞRETMENİMİZ SELMA SOMOĞLU TARAFINDAN PLANLANDI VE YIL SONUNA KADAR DEĞİŞİK ETKİNLİKLERLE DEVAM EDECEK. AYRICA YAZARLARIMIZ VE ŞAİRLERİMİZ İLE İLGİLİ OKUL PANOSU OLUŞTURULDU.

Ock

ÖĞRENCİLERİMİZİN ŞAİRLERİMİZİ VE YAZARLARIMIZI ANLAMALARINA YÖNELİK ÇALIŞMALAR KAPSAMINDA TASAVVUF ŞAİRİMİZ YUNUS EMRE KONUSU İŞLENDİ. "OKULUMUZUN GÖZÜNDE YUNUS EMRE" PANOSU OLUŞTURULARAK YUNUS EMRE'NİN ÖĞRENCİLERİMİZ ÜZERİNDE NASIL BİR ETKİ OLUŞTURDUĞU GÖZLENDİ. OKUL TÜRKÇE ÖĞRETMENİMİZ SELMA SOMOĞLU YAZARLARIMIZIN VE ŞAİRLERİMİZİN DAHA İYİ ANLAŞILMASI ADINA ÇALIŞMALARIMIZIN DEVAM EDECEĞİNİ, BU TÜR UYGULAMALARIN KALICI  VE ETKİLİ ÖĞRENMEDE ÖNEMLİ OLDUĞUNU İFADE ETTİ. ÖĞRENCİLERİMİZE VE TÜRKÇE ÖĞRETMENİMİZ SELMA SOMOĞLU'NA ÇALIŞMALARINDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUZ.

Ock

MÜBAREK ÜÇ AYLARIN BAŞLAMASI NEDENİYLE OKULUMUZDA ÖĞRENCİLERİMİZE ÜÇ AYLARIN MANEVİ ATMOSFERİNİ ANLATMAK ADINA OKUL VE SINIF ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM EDİYOR. MESLEK DERSLERİ ÖĞRETMENİMİZ ZEHRA ORAL KOORDİNESİNDE YAPILAN ÇALIŞMALARDA ÖĞRENCİLERLE ÜÇ AYLAR İLE İLGİLİ IŞIKLANDIRILMIŞ OKUL PANOSU OLUŞTURULDU. ÖĞRENCİLERİMİZE VE MESLEK DERSLERİ ÖĞRETMENİMİZ ZEHRA ORAL'A BU ANLAMLI ETKİNLİKLERİ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUZ. MÜBAREK ÜÇ AYLARIN OKULUMUZA, İLİMİZE VE ÜLKEMİZE HAYIRLAR GETİRMESİNİ TEMENNİ EDİYORUZ.

Ock

TÜRKÇE ÖĞRETMENİMİZ SELMA SOMOĞLU SENE BAŞINDAN BERİ HER HAFTA "BU HAFTANIN" ADLI PANO UYGULAMALARINA DEVAM EDİYOR. BU HAFTANIN PANOSUNU PAYLAŞIYORUZ.

Ock

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ OKUL ARALIK AYI ÇALIŞMALARI TAMAMLANARAK OKUL RAPORU OLUŞTURULDU.

Gönül Çalab'ın Tahtı: Açıklamalı Yunus Emre Sözlüğü

"Gönül Çalab'ın Tahtı: Açıklamalı Yunus Emre Sözlüğü öğrencilerle paylaşıldı. Sözlükte, Yunus Emre'nin şiirlerinde geçen kelimelerin anlamı öğrencilerle paylaşıldı.

                      AFİŞ YARIŞMASI

"Gönül Çalab'ın Tahtı : Açıklamalı Yunus Emre Sözlüğü" ile ilgili olarak sözlükte yer alan üç kelime seçilerek slogan haline gelebilecek bir cümle hazırlandı ve bu çalışmanın her bir öğrenci tarafından afiş yapması sağlandı. Her sınıf için sınıfın en iyi cümlesi/afişi seçildi ve okul panosunda sergilendi. Okulda 1.olan 7/A sınıfındaki Zeynep Evsa DELİBAŞ'ın afişi İl Milli Eğitim Müdürlüğüne gönderildi ve bu afiş 1.seçildi.

              ANAHTAR KELİMELERLE HİKAYE ANLATMA YARIŞMASI

 Yarışma şartnamesi oluşturuldu ve öğrencilere yarışmaya dair açıklama yapıldıktan sonra yarışma ortamı hazırlandı. Yarışma oldukça eğlenceli ve bilgilendirici oldu. Bu yarışmada 5.sınıf öğrencimiz Hanne Şeyma BULUT 1.oldu.

              GENEL DEĞERLENDİRME

Dilimizin zenginlikleri projesi kapsamında Aralık ayında yapılan çalışmalar amacına uygun ve eksiksiz bir şekilde tamamlandı.

Projenin uygulanmasını  sağlayan Türkçe öğretmenimiz Selma SOMOĞLU'na yaptığı çalışmalardan dolayı teşekkür ediyoruz.

Ara

5.SINIF ÖĞRENCİLERİ FEN BİLİMLERİ DERSİNDE PARAŞÜT ETKİNLİĞİ DÜZENLEDİ. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENİMİZ MUSTAFA FINDIK; ÖĞRETİMDE YAPARAK, YAŞAYARAK VE UYGULAYARAK YAPILAN ETKİNLİKLERİN KALICI BİR ÖĞRENMEDE ÖNEMLİ OLDUĞUNU İFADE EDEREK ÜNİTE KONULARINDA YER ALAN PARAŞÜT KONUSU İLE İLGİLİ HER ÖĞRENCİNİN YAPTIKLARI ÇALIŞMALARI OKUL BİNASININ ÜST KATINDAN BIRAKARAK PARAŞÜT ÇALIŞMASINI GÖZLEMLEDİKLERİNİ VE BU ETKİNLİK SAYESİNDE TÜM ÖĞRENCİLERDE KALICI BİR ÖĞRENMENİN SAĞLANDIĞINI SÖYLEDİ.

Ara

GENÇ KIZILAY EKİBİ OKULUMUZDA ETKİNLİK DÜZENLEDİ.

Ara

TÜRKÇE ÖĞRETMENİMİZ SELMA SOMOĞLU;

7.SINIFLARA "BİR ŞEYDEN HER ŞEYİ BİLMEK Mİ, HER ŞEYDEN BİR ŞEY BİLMEK Mİ?",

6.SINIFLARA TEKNOLOJİ YARARLI MI, YOKSA ZARARLI MI? KONULARINDA MÜNAZARA ÇALIŞMASI YAPTIRDI.

AMAÇLARININ; ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİSİNİ, PROBLEM ÇÖZME, KENDİNİ İFADE ETME BECERİSİNİ, YAZILI VE SÖZLÜ İLETİŞİM KURMA VE SUNUM YAPMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEK OLDUĞUNU İFADE EDEN TÜRKÇE ÖĞRETMENİMİZ SELMA SOMOĞLU BU TÜR ETKİNLİKLERİN ÖĞRENCİLERİN ÖZ GÜVEN KAZANMALARINDA ÖNEMLİ ROL OYDADIĞINI SÖYLEDİ.

Kas

ÖĞRENCİLERİMİZİN İFADE GÜCÜNÜ ZENGİNLEŞTİRİP EDEBİ ZEVKLERİNİ GELİŞTİRMEK AMACIYLA "YAZMA ETKİNLİĞİ" YAPILDI. TÜRKÇE ÖĞRETMENİMİZ SELMA SOMOĞLU; BU TÜR ETKİNLİKLERİN İLGİ UYANDIRMA, MOTİVE ETME VE YAPILAN ÇALIŞMANIN AMACINA ULAŞMASI ANLAMINDA ÖNEMLİ OLDUĞUNU İFADE ETTİ.

ÖĞRETMENİMİZE ÖZGÜN ÇALIŞMALARINDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUZ.

Kas

TÜRKÇE ÖĞRETMENİMİZ SELMA SOMOĞLU ÖĞRENCİLERİNE "BİR KİTAP BİR KAHRAMAN" ETKİNLİĞİ YAPTIĞINI BU ETKİNLİĞİN AMACININ; ÇOCUKLARIMIZA KİTAP OKUMA SEVGİSİNİ AŞILAMAK, KAHRAMANLARIN YERİNE KENDİLERİNE KOYARAK EMPATİ YAPMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEK VE KENDİLERİNİ DAHA İYİ İFADE EDEBİLMEK, OLDUĞUNU İFADE ETTİ.

ÖĞRETMENİMİZE YAPMIŞ OLDUĞU ÖZGÜN ÇALIŞMASINDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUZ.

Ekm

TÜRKÇE ÖĞRETMENİMİZ SELMA SOMOĞLU; SINIFLARINDA İŞLEDİKLERİ KONULARI OKUL PANOSUNDA SERGİLEYEREK DAHA KALICI BİR ÖĞRENME AMACIYLA HER HAFTA "BU HAFTANIN" PANOSU İLE UYGULAMALARINA DEVAM ETTİKLERİNİ İFADE ETTİ. 

BU HAFTANIN;

ATASÖZÜ      : "AT ADIMINA GÖRE DEĞİL. ADAMINA GÖRE YÜRÜRÜ"

DEYİMİ         : "FOYASI MEYDANA ÇIKMAK"

ŞİİRİ            : "BEKLENEN" (NECİP FAZIL KISAKÜREK)

BİLMECESİ    : "KOLU VAR BACAĞI YOK, DİKDÖRTGENİ VARDIR KARESİ YOK"

DOĞRUSUNU ÖĞREN :  "ŞARZ" X,  "ŞARJ"  +

Ekm

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENİMİZ MUSTFA FINDIK; MANLY P.HALL'IN "MİKROSKOP İNSANA ÖNEMİNİ GÖSTERDİ, TELESKOP İSE ÖNEMSİZLİĞİNİ"  İFADESİNİ DE DİKKATE ALIP ÖĞRENCİLERİN YAPARAK, YAŞAYARAK, İNCELEYEREK, GÖREREK DAHA KALICI ÖĞRENMELER SAĞLAYACAĞINI İFADE EDEREK 7.SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ "HÜCRE" KONUSUNDA ÖĞRENCİLERİMİZLE MİKROSKOPTA İNSANA AİT KAN HÜCRESİ, SOĞAN ZARI VE DOMATESE AİT HÜCRELERİ İNCELEMİŞLERDİR.

Ekm

OKULUMUZ 6.SINIF ÖĞRENCİLERİ FEN BİLİMLERİ DERSİNDE "İSKELET VE KAS SİSTEMİ KONUSU KAPSAMINDA İSKELET YAPIMI ETKİNLİĞİNİ GERÇEKLEŞTİRDİ. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENİMİZ MUSTAFA FINDIK; ETKİLİ VE KALICI ÖĞRENMEDE GÖREREK,YAPARAK,YAŞAYARAK ÖĞRENMENİN ÖNEMLİ OLDUĞUNU, BU ANLAYIŞLA DERSLERİMİZİN DAHA ZEVLİ GEÇTİĞİNİ VE KALICI ÖĞRENMEYE YARDIMCI OLDUĞUNU İFADE ETTİ.

Ekm

"BU HAFTANIN ETKİNLİĞİ" KÖŞESİNDE TÜRKÇE ÖĞRETMENİMİZ SELMA SOMOĞLU VE SINIFLARININ YAPTIĞI ÇALIŞMALAR DEVAM EDİYOR.

BU HAFTANIN KONULARI:

HAFTANIN ATASÖZÜ    ; "BAKARSAN BAĞ OLUR BAKMAZSAN DAĞ OLUR",

HAFTANIN DEYİMİ       : "YANGINA KÖRÜKLE GİTMEK",

HAFTANIN ŞİİRİ          : "DÜNYAYI VERELİM ÇOCUKLARA",

HAFTANIN BİLMECESİ  : "BİR HESAP MAKİNESİNDEKİ TÜM RAKAMLARIN ÇARPIMI KAÇ EDER?",

HAFTANIN "DOĞRUSUNU ÖĞREN KELİMESİ" : "BİLADER(Y)" , "BİRADER(D)"

 

Eyl

OKULUMUZDA FEN BİLİMLERİ DERSİNDE 5.SINIFLARA "AY'IN EVRELERİ" ETKİNLİĞİ YAPILDI. YAPARAK, YAŞAYARAK VE UYGULAYARAK YAPILAN ETKİNLİKLERİN ÖNEMİNE DEĞİNEN FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENİMİZ MUSTAFA FINDIK BU ŞEKİLDE YAPILAN ÇALIŞMALARIN DAHA KALICI VE ÖĞRETİCİ OLDUĞUNU İFADE ETTİ. AYRICA LABORATUVAR ORTAMINDA YAPILAN DERSLERİN DAHA ETKİLİ OLDUĞUNU SÖYLEDİ. ÖĞRETMENİMİZE BU ÖZGÜN ÇALIŞMASINDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUZ.